Všetci zamestnanci nosia počas celého dňa masky a pri upratovaní vášho domova nové rukavice.
Všetky chyžné udržiavajú sociálny odstup pri upratovaní vášho domova.
Všetci zamestnanci si na začiatku a na konci každej návštevy umyjú ruky.
Pri upratovaní dezinfikujeme dezinfekčným prostriedkom, ale počas tejto doby sa kladie dôraz na tieto oblasti: kľučky, vypínače svetiel, úchyty na skrinky, zábradlia na schodisku, madlá chladničky, gombíky a rukoväte rúry/sporáku, vešiaky na uteráky, rúčky batérií, malé spotrebiče, kefy na drezy a náradie, drezové postrekovače a nabíjačky telefónov.
Zamestnanci medzi domácnosťami dezinfikujú naše vysávače a všetky čistiace prostriedky.
Ak sa zamestnanec necíti dobre, zaplatíme mu okamžité testovanie na COVID-19 a nemusí sa vrátiť do práce, kým jeho test nebude negatívny.
Ak má zamestnanec pozitívny test, musí dodržiavať odporúčanie lekára na karanténu alebo hospitalizáciu a nevrátiť sa do práce, kým nebude oficiálne vyliečený.
Zamestnanci, u ktorých sa prejaví choroba akéhokoľvek druhu, musia zostať doma a nájsť si čas na uzdravenie. Vyžadujeme, aby všetky absencie z dôvodu choroby boli v starostlivosti lekára.
Zamestnanci vystavení akejkoľvek chorobe, ktorá vyvoláva obavy, budú požiadaní, aby spolupracovali s lekárom a zostali doma, kým sa neskončí karanténa.
Väčšina našich zamestnancov teraz pracuje na diaľku a nechodí do našej kancelárie, s výnimkou doplňovania zásob.
Keď potrebujeme ist dovnutra, všetci nosíme masky a rukavice.
Máme zavedené zásady na obmedzenie času, ktorý strávime, a počtu zamestnancov v kancelárii súčasne. To nám pomáha neustále udržiavať sociálny odstup.